Kampania 3 – Kroki Clinique #FaceForward

Kampania 3 – Kroki Clinique #FaceForward

Kampania 3 – Kroki Clinique #FaceForward

W lipcu 2015 r. Clinique rozpoczyna globalną kampanię #FaceForward, która podkreśla ducha indywidualizmu, celebruje osiągnięcia, a poza wszystkim, wywołuje chęć inspiracji i w konsekwencji inicjuje dialog.

Kampanię otwierają jedne z bardziej wpływowych osób z pokolenia millennials –
Tavi Gevinson, Hannah Bronfman i Margaret Zhang - kobiety aktywnie działające w społeczeństwie, kwestionujące status quo. Kampania #FaceForward zachęca młode kobiety, aby patrzyły w przyszłość, wyznaczały cele i realizowały swoje marzenia.

Kampania angażuje kobiety na całym świecie, tworząc grupę silnych, mądrych, pracowitych, śmiałych i żądnych wrażeń przedstawicielek płci pięknej.

Marka Clinique od zawsze zauważała potencjał, odkrywała nowe talenty, takie jak Irving Penn i otwarcie rozmawiała z klientami. Dzięki temu marka dzisiaj postrzegana jest jako godna zaufania, innowacyjna i uwielbiana na całym świecie.
Clinique opracowało kampanię, która narodziła się z wyobrażenia Systemu Pielęgnacji Skóry w 3 Krokach. Inspiracją stały się osobiste historie pokolenia młodych, wyrazistych i pewnych siebie kobiet, które ucieleśniają wizję i przekonania marki.

Inspiracją kampanii #FaceForward stało się pokolenie millennials, a szczególnie takie kobiety jak Tavi Gevinson, Hannah Bronfman i Margaret Zhang, które w wyjątkowy sposób pełnią rolę „kuratorek” kampanii. W tak młodym wieku mają za sobą osiągnięcia w świecie mody, stylu życia, zdrowia i sztuki. Nie boją się kwestionować i łamać barier. Symbolizują zamiłowanie swojego pokolenia do sukcesów oraz reprezentują misję Clinique, którą jest inspirowanie i motywowanie kobiet na całym świecie.

#FaceForward to kampania na ogromną skalę, obecna w mediach społecznościowych i cyfrowych, patrzy w przyszłość i inspiruje kobiety do porozmawiania ze swoim przyszłym „ja”. Clinique zaprosi kobiety z całego świata do zamieszczania postów adresowanych do nich samych, odpowiadających na pytanie „Jeśli mogłabyś udzielić rady swojemu przyszłemu „ja”, co byś mu powiedziała?”. Przedstawicieli płci pięknej w każdym miejscu na ziemi będą mogły dołączyć do tego zbiorowego ruchu, który celebruje określone pokolenie i umacnia kobiety w Patrzeniu w Przyszłość.

Tavi Gevinson

Tavi+Gevinson+BTS+Image+8

Gevinson wystrzeliła jak z procy wpadając w świat modowej blogosfery w wieku 11 lat w 2007 r., kiedy założyła swojego pierwszego bloga o nazwie Style Rookie. To tam wyrażała swoje zdanie na temat ubrań, które nosiła i uznanie dla designu oraz autentyczności. Pierwszego dnia Style Rookie odwiedziło ponad milion osób. Zanim skończyła 12 lat, Gevinson miała już ugruntowaną pozycję jako inspiratorka mody i zasiadała w pierwszym rzędzie na pokazach nowojorskiego tygodnia mody, obok Anny Wintour.

Tavi Gevinson zdecydowanie zasłużyła na określenie pioniera przecierającego szlaki. Swoim stanowczym stanowiskiem wobec wzmocnienia pozycji kobiet w świecie mody, stylu życia, popkultury a przede wszystkim, w swoim własnym pokoleniu, zachęca młode kobiety do zaakceptowania swojej złożoności i nabrania pewności siebie.

Zanim skończyła 15 lat, Gevinson rozpoczęła poszukiwania poza światem mody i przeniosła swoją uwagę na popkulturę i dyskusje feministyczne. Poczucie braku źródła, które mogłaby czytać i z którego mogłaby czerpać mocne, wielopoziomowe, kobiece inspiracje, skłoniło ją do założenia swojego pierwszego magazynu online o nazwie Rookie. Jej celem było stworzenie miejsca, które nastolatki mogłyby odwiedzać, eksplorować i z którego mogłyby się uczyć. Miejsca, które umocniłoby młode kobiety i pomogło im wyznaczyć kierunek rozwoju. Stworzyła literacką „carte blanche” dla młodego, nowoczesnego pokolenia kobiet.

W 2012 r. Gevinson została poproszona do wystąpienie na TEDx Teen, w którym skupiła się na obrazie kobiet w pop-kulturze. Omawiając portrety kobiet, stwierdziła, że „silna postać kobieca to postać, która ma słabości, wady, która może nie od początku da się lubić, ale ostatecznie można się z nią porównać.” W 2011 i 2012 roku pojawiła się w rankingu medialnym magazynu Forbes „30 poniżej 30”. W 2014 r. magazyn Time ogłosił ją jedną z „25 najbardziej wpływowych nastolatków 2014 r. Gevinson przełamuje bariery i kontynuuje swoją dynamiczna karierę występując w sztuce „This is Our Youth” w Chicago i na Broadwayu.

Gevinson to silna, odważna i śmiała młoda kobieta, która poprzez swoją ogromną sieć społeczną wpłynęła na życie milionów młodych dziewczyn na całym świecie. Obecnie ma18 lat, a magazyn Rolling Stone ogłosił ją ostatnio najbardziej wpływową 18-latką swojego pokolenia.

Hannah Bronfman

Hannah+Bronfman+BTS+Image+6

Rodowita mieszkanka Nowego Jorku, łączy w swojej działalności świat mody, zdrowia i urody oraz muzyki. Jej talent biznesowy ujawnił się w 2011 r., gdy w wieku 23 lat wypuściła na rynek Green Owl Clothing – linię ubrań streetwear z materiałów przyjaznych dla środowiska.

W 2012 r., w wieku 25 lat, zebrała 1,2 mln dolarów w ramach finansowania zalążkowego jako współtwórczyni Beautified – przenośnej aplikacji umożliwiającej użytkownikom rezerwowanie z niewielkim wyprzedzeniem wizyt w salonach piękności, spa i w klubach fitness. Na początku aplikacja obsługiwała wyłącznie terytorium Nowego Jorku, ale w miarę upływu czasu objęła swym zasięgiem również Los Angeles i San Francisco. Bronfman jest również autorką popularnego bloga fitnessowego – HBFIT. Jej działalność koncentruje się na dziedzinach wzbogacających życie i dodających mu smaku, takich jak moda, wellness, sport, podróże i muzyka. To obszary, w których Hannah dzieli się swoją wiedzą z przyjaciółmi, członkami rodziny i fanami.

Śmiały, odważny styl Bronfman i jej inspirująca osobowość sprawiły, że w 2013 r. wystąpiła w dokumentalnym programie o świecie mody zatytułowanym „This is My Reality”. Karierę modelki ugruntowała paradując na pokazach DKNY Jesień 2014.

Bronfman to prawdziwa dusza towarzystwa, komunikująca się codziennie z 116 000 osób na Instagramie. Zależy jej na podtrzymaniu relacji z lojalnymi fanami. Bieżącej jesieni ukaże się jej pierwszy projekt telewizyjny przeznaczony do globalnej dystrybucji. Hannah nie przestaje inspirować innych i szerzyć ducha kreatywności w każdej dziedzinie, którą się zajmuje. DJ-ka, guru zdrowego żywienia i trybu życia i businesswoman ma wszelkie szanse, by stać się symbolem i przykładem dla przedstawicieli swego pokolenia.

Margaret Zhang

Margaret+Zhang+BTS+Image+2

Margaret Zhang to kobieta wszechstronna, godna nowego tysiąclecia. Ma wiele twarzy i stanowi inspirację dla młodych kobiet z jej ojczystej Australii i całego świata. Jej imponujące CV obejmuje stylizację, blog modowy, fotografię, kreację i rolę „it-girl”. Zhang szturmem zdobyła świat mody w wieku 16 lat, gdy założyła bloga modowego „Shine By Three”, który miał w zamyśle trafić do czytelników myślących podobnie do autorki i podobnie jak ona, żywo interesujących się stylem.

Jej duch przedsiębiorczości ujawnił się już w latach szkolnych, gdy zdobyła fundusze na udział w nowojorskim tygodniu mody. Jak wypowiedziała się na łamach „Inside Enterprise” – „Obecnie w Australii blogi modowe nie są aż tak popularne jak w USA czy Europie. Zauważyłam tę niszę na rynku i postanowiłam wykorzystać swoje zainteresowania w celach poważniejszych niż hobby.”

Elegancja, odwaga i pionierskie podejście Zhang pozwoliły jej wypełnić niszę na australijskim rynku cyfrowym i rozpocząć współpracę z takimi markami jak Nokia, Milk Studios, Harper’s Bazaar czy MatchesFashion.com. W 2014 r. wzięła udział w jesiennej kampanii UNIQLO’S. Praca stylistki na pokazach, fotografowanie na potrzeby bloga i recenzje z licznych międzynarodowych tygodni mody sprawiły, że zadebiutowała jako dziennikarka telewizyjna prowadząca „Fashion Asia” – program o zasięgu międzynarodowym.

Umiejętności i talenty Zhang nie ograniczają się wyłącznie do dziedziny mody, blogowania i sztuki. Obecnie Margaret studiuje na czwartym roku prawa i handlu na Uniwersytecie w Sydney. W wieku 21 lat uosabia kobiecą wszechstronność i odważnego, przedsiębiorczego ducha.

 

ZooEffect WordPress plugin

BRAK KOMENTARZY

Dołącz do dyskusji